totalny krach systemu?

Autor: Grześ (frek_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 18:38:35 MET DST

czesc
mam wielki problem.
na hd podzielonym na 3 partycje
jedna partycja padla -przestala byc widziana a wczesniej byly jakies
klopoty.
windows muwil ze jest w trybie zgodnosci z msdos, przez jakis tam program.
scan dysk wieszal sie przy gruntownym sprawdzaniu.
ni dalo sie sformatowac.
usunolem ja.
fdisk nie chcial zalozyc nowej partycji
muwil ze rozszerzona istnieje,podstawowa też :-)
wirtualny dysk tez ni zrobil sie, komunikat ze wszelkie miejsce jest juz
wykorzystane,
zamknolem fdisk.
niema drugiej partycji ?!? (jest (bylo) tam troche warznych danych wiec
fajnie jak by sie dalo ja odzyskac. ale niekoniecznie .
fdisk teraz twierdzi ze nie usunie partycji rozszerzonej bo istnieja dyski
logiczne.
dysku logicznego nie usunie bo takowy nie istnieje.
ladnie sie porobilo nie?
informatycy powiedzcie cos bo ja nie wiem co powiedziec
dzieki i czesc Grzegoz
frek_at_box43.gnet.pl