Odp: totalny krach systemu?

Autor: Jarek Bujok (jarekb_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 19:23:20 MET DST

Czesc,

Pierwsze pytanie:
Czy bawiles sie innymi systemami np. Linuxem ?
drugie pytanie:
Czy uruchomiles jakis dosowy program antywirusowy ?
trzecie pytanie:
czy uzywasz slownika ortograficznego ? :))

Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazuja na
zwierzatko ukryte w boot sektorze dysku.

--
Jarosław Bujok
jarekb_at_bydgoszcz.mtl.pl