Re: totalny krach systemu?

Autor: Jerzy Dukaj (george_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 22:27:44 MET DST

mozesz pobawic sie Disk Editorem z pakietu NU4.0
Tam jest taka opcja gdzies: advenced recovery mode. W ten sposob, a takze=
 za
pomoca NDD odzyskalem inforamcje o swojej partycji bez formatowania. Zaje=
lo mi
to jakies 3h, ale jak za drugim razem mi sie to stalo (to przez klopoty z=

zasilaniem prawdopodobnie) to za 5 minut bylo wszystko ok.