Re: Ciekawy test CD do nagrywania.

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 12:39:31 MET DST

On Sun, 5 Sep 1999 03:13:21 -0700, "The EaGle"
<theeagle_at_friko2.onet.pl> wrote:

<...>
>sprawdzeniu szybkości odczytu na CD-ROMie LGx32 EIDE PIO-4. Każda płytka
>była nagrana od nowa więc nie posiadała żadnych zarysowań..To
>oczywiście trzy razy.
>Wyniki:
>Marka CD______sredni transfer dla całej czytanej płyty w MB/s
>Philps 2,33
>BTC 2,09
>Samsung 2,16
>BASF 700MB 1,75
>BASF 650MB 2,41
>
>Wnioski wyciągnijcie sami.
>Jak ktoś ma jakieś pytania to chętnie odpowiem.
>Będę wdzięczny za opinie.
Test jest w miare OK, ale tylko dla posiadaczy czytnika LG32x i moze
wogole czytnikow LG.
Na pewno na innych czytnikach wyniki beda zupelnie inne.
Jednyne co sie potwierdzi to pewnie to ze plytki 700MB, beda sie
czytaly wolniej, nie widzielem jeszcze czytnika ktory by czytal tak
samo szybko plyty 80 min jak 74 min.

Po za tym pokazalo to ze LG ma sredni maxymalny transfer 16x ;)), ale
tak jest w przypadku wszystkich CDromow, a napisy 50x mnie tylko
smiesza ...

Jak masz jeszcze te plytki, z takim samym plikiem, to mozesz pojsc do
kolegi z jakims innym czytnikiem i przetestowac je u niego ...
albo u 20 kolegow ;)).
Wtedy to bedzie super test z prawdziwego zdarzenia ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/