Ciekawy test CD do nagrywania.

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 12:13:21 MET DST

Zrobiłem sobie mały tescik w domu bo chciałem zobaczyć która z płyt na
jakich nagrywam jest najszybsza przy późniejszym odczycie.Myśle że to
zaintersuje nie tylko tych którzy na tych płytach co dziennie nagrywają ale
i tych co kożystają z nagranych już. płyt.Wszystkie płyty testowe nagrałem
na nagrywarce HP 6020x2 SCSI. Testowałem następujące marki Philips CD
recordable Profesional,BTC, SAMSUNG;BASF 700MB; BASF 650MB Extra. Nie było
tego dużo ale zajęło mi ponad 4 godziny. Testy poważałem po 3 razy a
ewentualne rozbieżności dodawałem i dzieliłem przez 3. Na każdej z płyt był
nagrany 1plik 610MB (taki sam) a na BASF 700MB plik 659MB. Testy polegały na
sprawdzeniu szybkości odczytu na CD-ROMie LGx32 EIDE PIO-4. Każda płytka
była nagrana od nowa więc nie posiadała żadnych zarysowań.Testowy system to
233MMX, 80MB, Maxtor 5.7GB UDMA2, płyta główna ASUS SP97-V.
Test był przeprowadzany w ten sposób że z płyty CD kopiowano plik na HDD,
mierzono czas i dzielono wielkość pliku przez czas w jakim był skopiowany.To
oczywiście trzy razy.
Wyniki:
Marka CD______sredni transfer dla całej czytanej płyty w MB/s
Philps 2,33
BTC 2,09
Samsung 2,16
BASF 700MB 1,75
BASF 650MB 2,41

Wnioski wyciągnijcie sami.
Jak ktoś ma jakieś pytania to chętnie odpowiem.
Będę wdzięczny za opinie.

--
Pozdrawiam.