Odp: Ciekawy test CD do nagrywania.

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 06:37:14 MET DST

> Test jest w miare OK, ale tylko dla posiadaczy czytnika LG32x i moze
> wogole czytnikow LG.
Zgadza się.
> Na pewno na innych czytnikach wyniki beda zupelnie inne.
Czy zupełnie inne? Moim zdaniem analogia była by zachowana a jednynie
wartosci by sie zmieniły.

> Jednyne co sie potwierdzi to pewnie to ze plytki 700MB, beda sie
> czytaly wolniej, nie widzielem jeszcze czytnika ktory by czytal tak
> samo szybko plyty 80 min jak 74 min.
Nie robiłem testu z płytkami 800MB ale wynik był by jeszcze gorszy.

> Po za tym pokazalo to ze LG ma sredni maxymalny transfer 16x ;)), ale
> tak jest w przypadku wszystkich CDromow, a napisy 50x mnie tylko
> smiesza ...
Transfer x32 w przypadku LG dotyczy tylko maksymalnych wartości na obrzeżach
płyty i to jeszcze płyty tłoczonej a nie nagranej na CD-REC, a na tych tego
testu nie robiłem bo nie maiłem CD z jednym plikiem zajmujacym cały dysk.

> Jak masz jeszcze te plytki, z takim samym plikiem, to mozesz pojsc do
> kolegi z jakims innym czytnikiem i przetestowac je u niego ...
> albo u 20 kolegow ;)).
> Wtedy to bedzie super test z prawdziwego zdarzenia ...
:-)
Pewnie że tak, a zajmie mi to 4x20=80h . ;-)
Tydzien bede siedział u gosci bo trza ich CD posprawdzać.:-)
Co sie nie robi dla listy pl.comp.pecet.

Dodatkowo nalezało by sprawdzic czas dostepu na poszczególnych płytach i ich
ogólną wydajność ale na razie nie mam na to czasu. Sesja poprawkowa. :-(

--
Pozdrawiam.