Re: Pamietacie mojego 333@500? (dlugie)

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 11:31:15 MET DST

Fri, 03 Sep 1999 23:00:08 GMT, "A. Bigor" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
piszesz:

Jasne, napisales:

>wiesz o tym,
>że INTEL stwierdził, iż procesor powinien funkcjonować nawet przy 3V?

Intel oczywiscie nic takiego nie twierdzi. To ze Celeron dziala duzo
powyzej nominalnego to wiadomo od dawna, ale prawdopodobnie pobiles
rekord, najwiecej o czym dotychczas slyszalem to bylo chyba 2.9V
Gratulacje :-)

Ciekawe, jak dlugo by wytrzymal. Masz zamiar sprawdzic? ;-)

Przy okazji, w Chipie 9/99 testowali komputer z Celeronem 366, ktoremu
odpadl radiator. Zauwazyli po 2 dniach, temperatura Celerona
przekraczala 100C ale testy przechodzil bez bledow! Jest ladne
zdjecie: Celeron goly a radiator z wiatrakiem lezy na karcie video
:-)))

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski