Re: Pamietacie mojego 333@500? (dlugie)

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 15:19:13 MET DST

Andrzej Popowski wrote in message <37d2382f.163515_at_news.tpnet.pl>...

>Intel oczywiscie nic takiego nie twierdzi.

Nic takiego nie twierdzi *wprost*, ale... mniejsza o to.

>Ciekawe, jak dlugo by wytrzymal. Masz zamiar sprawdzic? ;-)

Nie. Nie mam zamiaru umrzeć na serce w tak młodym wieku.
Tym bardziej, że po ustawieniu 3.2V procesor jechał sobie
na 500 MHz... Brrr...

>Przy okazji, w Chipie 9/99 testowali komputer z Celeronem 366, ktoremu
>odpadl radiator. Zauwazyli po 2 dniach, temperatura Celerona
>przekraczala 100C ale testy przechodzil bez bledow! Jest ladne
>zdjecie: Celeron goly a radiator z wiatrakiem lezy na karcie video
>:-)))

Dziwne. Płyta nie zapiszczała? Jaka to w ogóle była płyta?

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)