Odp: sb AWE 64 - pytanie

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 11:03:49 MET DST

Użytkownik Miroo P., (remove ".gov") <miroo_at_i.am.gov> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:MPG.1239093e32774b14989917_at_news.tpnet.pl...
> In article Yaqb (yaqb_at_now-acc.pl) says...
NIE!

W opcjach sterownika mam wlaczana opcje 'full duplex'

> A ustawiles w mixerze co ma nagrywac a co wyciszac?

Na Boga to nie jest full duplex ktoś tu chyba upadł na głowe!!!
Full duplex umożliwia odsłuchiwanie aktualnie nagrywanej muzyki o tej samej
czestotliwości próbkowania
 a nie podwójne odtważanie.Jest to też uzyteczne przy połaczeniu
telefonicznym bo
możesz mówić jak mówi osoba do której dzwonisz a nie na zmiane.
To o czym ty mówisz to funkcja dostepna w lepszej klasy wzmacniaczach
możliwośc narywania jednego a odsłuchu drugiego źródła.

--
Pozdrawiam.