Re: Ciekawy test CD do nagrywania.

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 00:33:29 MET DST

On Sun, 5 Sep 1999 03:13:21 -0700, "The EaGle"
<theeagle_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Zrobiłem sobie mały tescik w domu bo chciałem zobaczyć która z płyt na
>jakich nagrywam jest najszybsza przy późniejszym odczycie.Myśle że to

>na nagrywarce HP 6020x2 SCSI. Testowałem następujące marki Philips CD
>recordable Profesional,BTC, SAMSUNG;BASF 700MB; BASF 650MB Extra. Nie było

Buuuuuu....
Szkoda, ze nie przetestowales TDK Reflex. Tak sie sklada, ze ostatnio
uzywam tylko takie.....
Poza tym tescik ciekawy, sposob obliczania wyniku tez.
A moze udaloby Ci sie sprawdzic odczyt na czytniku jakiejs innej
marki.
A poza tym to wyniki BASF bardzo mnie zaskoczyly - po smutnych (i dosc
dawnych) doswiadczeniach z ich dyskietkami plytki te omijalem z
daleka.

Pozdrowka
GLide