Re: Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 22:05:47 MET DST

On Mon, 30 Aug 1999 16:51:36 -0700, "The EaGle"
<theeagle_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Użytkownik Wojtek <moniczka_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:m4ty3.7053$Qh1.90998_at_news.tpnet.pl...
Nie wie co mowi ... ;-)
>Ceny TP.SA rosna ale nie tak jak by była monopolista mogła by np od jutra
>podniesc cene za poł. z internetem do 1zł za impuls ale ostatnio po 22
>chyba cos staniało.
Gdyby tak podniesli ceny to wreszcie ktos mode dobralby sie im do
skory....
>Nie chce bronic TP.SA ale mozna o niej powiedziec wiele dobrego. To
>najszybciej(co nie znaczy najlepiej) rozwijajaca sie firma w branzy
>telekomunikacyjnej na swiecie! Kazdy z nas pamieta ze jeszcze 10lat temu
>trzeba bylo zamawiac rozmowy do kazdego miasta. Teraz to już historia.
>Jakość połączeń jest fatalna ale zrobiono sporo. To samo z numerem
>dostepowym do netu bez tego w Polsce bysmy mieli internałtów tyle co
>studentów na lepiej wyposazonych uczelniach.
To nie kazda uczelnia ma dostep do inetu?
Wiem, ze nawet w seminariach dla ksiezy maja dzierzawki (no ale ksieza
sa bogaci - nie?).
Rozumiem, ze nie kazda szkola, ale zeby uczelnia? - zupelnie jak w
Mozambiku ;-)

>Pozdrawiam.
> The EaGle
Pozdrowka
GLide

PS. Inne firmy nie rozwijaja sie tak szybko bo musza obnizac ceny -
stad tez zyski - TPSa konkurencji jeszcze nie ma, wiec zdziera z nas
kase i se rozwija - ale czy tak na prawde tak to powinno wygladac?
PS2. Rozwijaja sie moze, ale ilosc niesty nie idzie w parze z jakoscia
- i nie chodzimi tylko o PCMke.