Re: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 22:05:38 MET DST

On Tue, 31 Aug 1999 07:29:01 GMT, Jedrzej Chmielewski
<jchmiel_at_mikrohd.com.pl> wrote:

> [...]

Dzieki za dobre serce naszego ukochanego moopolisty.....
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Strasznie mnie wkurza takie pisanie.
Ludzie! Chwalicie TPSe za to ze udostepnila wam wspanialomyslnie numer
tylko po to aby jaszecze bardziej nabic sobie kase przed prywatyzacja.
Czy nikt nie zauwaza, ze nasz ukochany urzad antymonopolowy juz dawno
powinien udzielic koncesji na uslugi telekomunikacyjne innym
operatorom. Ciekawy jestem jak ocenialibyscie dzialalnosc TPSy gdyby
juz dawno byla konkurencja na tym polu.
Dzisiaj niestety wcale nie jest lepej, bo rzad oglasza przetargi na
prowadzenie uslug elekomunikacyjnych (gdzie ELNET lub inna Netia placa
chore pieniadze), ale tylko w ramach polaczen lokalnych. A gdzie sa
poolaczenia miezymiastowe i miedzynarodowe? Grrrrrrrrrrrrr!
W tej kwestii TPSA wciaz jest monopolista i z czego tu sie cieszyc?
Powiedzialbym, ze caly ten internet przez 0202122 to kpina i
zamydlanie oczu - i moze gdzies w Bydgoszczy nie ma wielkich problemow
z polaczeniem ale umnie (W-wa) juz dawno z niego zrezygnowalem.
Tak BTW to w bydgoszczy calkiem duzo inwestuje wlasnie ELNET wiec
zawsze jest alternatywa - niestety w W-wie dopiero sie przymierzja :-(

Jakosc jakby niadekwatna do ceny uslug - smutne ale prawdziwe - i z
czego tu sie cieszyc?

>Ale wszystko idzie ku lepszemu, jakby na to nie
>spojrzec i tepsa zaczyna traktowac nas jak klientow.
Moze Ciebie.... Ja nie moge tego powiedziec...

>Zreszta konkurencja nie spi, i na przyklad firma
>Elnet zrobila juz dostep do inetu za 180 zl. miesiecznie
>z tym ze w tym jest jeszcze za darmo gadanie w
>obrebie miasta czy jakos podobnie.
>mi sie podoba
Mi tez i to bardzo.

>Jedrzej

Z pozdrowieniami i zyczeniami milego uzytkowania 0202122
GLide