Odp: Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 20:28:54 MET DST

> Gdyby tak podniesli ceny to wreszcie ktos mode dobralby sie im do
> skory....
Ale nie podnieśli, (nie)stety, i tym sposobem zamiast argumentu siły
pozostaje, o zgrozo ! siła argumentów ...

> Wiem, ze nawet w seminariach dla ksiezy maja dzierzawki (no ale ksieza
> sa bogaci - nie?).
_NIE_.

> Rozumiem, ze nie kazda szkola, ale zeby uczelnia? - zupelnie jak w
> Mozambiku ;-)
No cóż, 45 lat pracy "Przewodniej Siły" dało efekty, których nie da się
przezwyciężyć "nawet" po 7 latach istnienia TPSA.
Jeszcze parę pięciolatek PRL-u i Mozambik byłby dla nas niedościgłym wzorem
!

_Krzysztof_Kucharski_
szpunk_at_friko6.onet.pl
__(0-603)_ 283-881__