Odp: Płyta pod AMD ?

Autor: Grzegorz Gruszka (grzgrz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 21:20:11 MET DST

witam
> Hi all.
> Nosze sie z zamiarem kupna plyty glownej AT pod procesor AMD.
> Po rozpatrzeniu wszystkich za i przeciw na placu boju zostaly tylko dwie:
> - FIC VA-503A
> - Asus P5A-B
> Obydwie sa w podobnej cenie: 400 +/- 30 zl i nie wiem ktora wybrac ???
> (aha nie zalezy mi na tym by plyta miala UDMA-66, ale czy bedzie w miare
> stabilnie i wydajnie pracowac przy zwyklych pracach (czyli Office, HTML,
> troche grafika), kompresja muzy do mp3, od czasu do czasu jakies gry
(zadne
> [...]

Ja kupilem Fic VA503A dwa dni temu i jestem bardzo zadowolony. Nie
zaliczylem zadnego zwisu od 2 dni:) (dla mnie to cos wielkiego, bo na starym
Cyrixie komp wieszal sie przynajmniej raz na godzine).

Na poczatku chcialem kupic Asusa, ale naczytalem sie, ze jest wiele
problemow kompatybilnosciowych. Wolalem nie ryzykowac i jak narazie jestem
zadowolony.

Po moich dwudniowych testach plyte oceniam na bardzo stabilna, pracowalem w
Corelu i troche w Office.
Grzes