Płyta pod AMD ?

Autor: Paweł Skarżyński (nutelka7_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 12:38:15 MET DST

Hi all.
Nosze sie z zamiarem kupna plyty glownej AT pod procesor AMD.
Po rozpatrzeniu wszystkich za i przeciw na placu boju zostaly tylko dwie:
- FIC VA-503A
- Asus P5A-B
Obydwie sa w podobnej cenie: 400 +/- 30 zl i nie wiem ktora wybrac ???
(aha nie zalezy mi na tym by plyta miala UDMA-66, ale czy bedzie w miare
stabilnie i wydajnie pracowac przy zwyklych pracach (czyli Office, HTML,
troche grafika), kompresja muzy do mp3, od czasu do czasu jakies gry (zadne
FPP, tylko glownie RPG))
Prosze o jakies porownanie ich wad i zalet np. z jakimi kartami grafiki beda
pracowac stabilnie (vide wymiana w przyszlosci karty na inna)
Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi.

eRKa
nutelka7_at_kki.net.pl

P.S. odp moga byc na grupe i na priva.