Znowy karta grafiki

Autor: Grzegorz Gruszka (grzgrz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 21:20:12 MET DST

Witam,
Chcialbym sie zapytac szanowynych grupowiczow jaka karte grafiki wybrac.
Najczesciej pracuje w Corelu, w Officie. Zadko gram, ale fajnie by bylo
gdyby karta miala jakias akceleracje 3D, chociaz nie musi. Myslem o karcie
Ati Rage Pro 8Mb, ale to jest chyba troche przestarzale i zbytnio sie nie
nadaje do Corela, chociaz nie wiem, czekam na propozycje. Moja konfiguracja
to:
Fic VA503A
K6-III 450
32 DIMM (jak RAM stanieje to bedzie 128)
SB 128PCI
S3 virge DX 2MB--wlasnie to chce wymienic.

Jesli mozecie to przy podawaniu propozycji podajcie mi miejsce/sklep
internetowy gdzie moglbym to kupic.
Cena karty nie powinna przekaraczac 450zl

z gory dziekuje
Grzes