Re: C366 i podkrecanie

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 22:40:10 MET DST

Dnia Thu, 02 Sep 1999 14:04:28 GMT, "A. Bigor" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
napisał/a:

>Choroba, szkoda... Można by mu nieźle ryja oprać. ;)

Łoj :)) Jak tak stawiasz sytuacje, to moze dla sportu sie poswiece i mu
obije ;)))

>Ale używasz softcoolera, a słyszałem, że one potrafią
>naprawdę nieźle procesor schłodzić. :)))

Niezle to fakt, ale nie az do takiego stopnia :)
BTW ciekawa sprawa - ja po szumie z zasilacza ATX wiem kiedy procek robi
najwieksza prace /a zarazem Waterfall staje sie wowczas bezuzyteczny/. :)

>Podejrzewam, że niezbyt. Ale żeby być pewnym, mam zamiar to sprawdzić.

W takim razie ci wszyscy, ktorzy maja po 3 coolery /2 po bokach srodkowego/
na radiatorach dla slot1 maja je.. niepotrzebinie ? / pomijam kwestie
ponownego mieszania cieplego powietrza/.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl