Odp: Zapytanie o giełde

Autor: Mark - Mas (markmas_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 22:58:38 MET DST

Użytkownik <bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37CED87D.844404EE_at_biotop.umcs.lublin.pl...
| Sory może to trochę nie na temat ale mam plne pytanie:
| czy giełda komputerowa w Warszawie miesci się nadal na Grzybowskiej
| czy może zmieniła adres - proszę o w miarę szybką odpowiedź bo wybieramy
| sie z kumplem
| w sobotę i wolałbym się nie pętac po stolicy, a tak przy okazji jak by
| ktoś litościwy objaśnił jak
| tam dotrzeć z dworca PKP to będę wdzięczny.
|
| PS odpowiedź można wysłać na priva, żeby nie wkurzać innych
| Pozdrwaiam Maciek
Witam
Gielda jest tam gdzie byla ( no 50 m dalej), ale jest i druga przy klubie
"stodola".
Co do drugiego, to z jakiego dworca? Jesli chodzi Ci o "centaralke" to na
Grzybowska 2 przystanki tramwajem w trone Zoliborza ( ja zawsze chodze
piechotka )

Pozdrawiam

--
### Mark - Mas ###