Re: C366 i podkrecanie

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 16:04:28 MET DST

Bartek Nagorny wyskrobał ...

>>>Ktos tu sie pod niego juz podszywal ;)
>>Kto?! Dawaj go! :)
>A nie pamietam jak sie zwal ;)

Choroba, szkoda... Można by mu nieźle ryja oprać. ;)

>Mhm ;>> kryotecha nie uzywam ;)

Ale używasz softcoolera, a słyszałem, że one potrafią
naprawdę nieźle procesor schłodzić. :)))

>Boki sie nie licza ? ;)

Podejrzewam, że niezbyt. Ale żeby być pewnym, mam zamiar to sprawdzić.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)