Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Rafal (no-spam-rafal_at_unforgettable.com)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 16:28:52 MET DST

Szymon Flader <ninka_at_shaco.pl> wrote in message
> Mam Celerona 5,5*83Mhz (~460MHz) 64MB RAM, plyta ASUS P2B-F - jak sadze to
> powinno wystarczyc TNT.

Powinno. Co prawda nie mam maszyny z taką ilością RAM ;)
Ale może ta Twoja TNT2 jest badziewna (nie znam kart WinFast)

> Co do jakosci grafiki - to chodzi mi glownie o Direct 3D - jest
beznadziejna
> w wiekszosci gier ktore sprawdzalem (tylko kilka na razie).
> W NFS4 grafika w czasie gry jest OK, ale za to menu beznadziejnie
rozmazane.

U mnie działa bez problemu. Zauważ, że menu jest w innym trybie graficznym
niż gierka. Może wystarczy tylko coś podregulować?

> O plywajacym mip mappingu w Warzone 2100 i Unrealu juz pislaem, na V2 tego
> nie ma, do tego tekstury w Unrealu sa przerazliwie rozmazane (wciaz D3D).

Tych dwóch nie mam. Ale mam parę innych gierek i dla mnie bomba!

> Mimo wszystko wciaz wierze w TNT i wole ja niz V3!

:))
Ależ to nie kwestia wiary. Po prostu sprawdź dobrze obydwie i wybierz
lepszą. Mój kot kupowałby TNT.