Odp: Riva TNT2, gry i inne

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 09:11:47 MET DST


Ja ma podobny do Ciebie sprzęt C300a_at_450 / 64 MB / TNT2 16MB i wszystkie gry
chodzą bardzo ładnie i tak samo wyglądają.
Myślę że masz albo stare sterowniki (najnowsze to 2.17) lub coś źle
ustawione.
Może przestadziłeś z ustawieniem jasności w ustawieniach sterownika , także
proponuje wyłączyć mip-mapping (wartość ustawić na 0) , ustawić filtrowanie
na anizotropowe i najlepszą jakość obrazu w Direct3d.

PS. Poprzednio miałem V3 2000 i wymieniłem je za dopłatą 16 zł na TNT2.
Nie żałuję tego zakupu :)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///
Email: demoman_at_box43.gnet.pl

Użytkownik Szymon Flader <ninka_at_shaco.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aFvz3.18710$Qh1.269391_at_news.tpnet.pl...
> Mam Celerona 5,5*83Mhz (~460MHz) 64MB RAM, plyta ASUS P2B-F - jak sadze to
> powinno wystarczyc TNT.
> Co do jakosci grafiki - to chodzi mi glownie o Direct 3D - jest
beznadziejna
> w wiekszosci gier ktore sprawdzalem (tylko kilka na razie).
> W NFS4 grafika w czasie gry jest OK, ale za to menu beznadziejnie
rozmazane.
> O plywajacym mip mappingu w Warzone 2100 i Unrealu juz pislaem, na V2 tego
> nie ma, do tego tekstury w Unrealu sa przerazliwie rozmazane (wciaz D3D).
> W X Beyond... (demo) - jakas planeta w tle przerazliwie mruga - na V2 tego
> tez nie bylo.
> Mimo wszystko wciaz wierze w TNT i wole ja niz V3!
>
> Szymon
> sflader_at_polbox.com
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:58:21 MET DST