Re: Gdzie zamowic CD-ROM Teac 32x?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 00:02:03 MET DST

>W tym wypadku proponuje uzywanego 2x,4x, no, powiedzmy max. 8x... :)))
>
>Wszystkie inne rozpierdalaja sie niestety predzej czy pozniej. Niektorzy
>przypuszczaja, ze dzieje sie tak za sprawa za wysokich obrotow, a co za
>tym idzie zbyt duzych wibracji w przypadku nowoczesnych napedow >16x, co
>negatywnie odbija sie na mechanice.

Popieram :-))) U mnie w klubie stoi archaiczny Philips x1, taki smieszny, z
"wciskana" tacka i pokretelkiem jak w starych wzmacniaczach.

Ma osobny kontrolerek z wyjsciami audio (2x cinch, stereo) i wogole tylko mu
play'a brakuje :-)))

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl

PS: Zapomnialem dodac - rocznik 1992 !!!