Re: Czy potrzebne CD-RW

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 00:02:00 MET DST

>Noszę się z zakupem nagrywarki. Czy rzeczywiście potrzeba jest miec CD-RW
>(np. Yamaha). Może poprzestać na CD-R (TECA'a). Podpowiedzcie co wybrać.

Hmmm to chyba Ty powinienes wiedziec czy potrzebne ci jest CDR czy CDRW.

Ja mam CDRW i wykorzystuje takowe plytki tylko jako nosniki na tymczasowe
dane [smieci]. Po jakims czasie robie porzadki i wypalam porzedne plytki na
prywatny uzytek.

Generalnie :

- masz duzo nowych rzeczy lub potrzebujesz czestych backupow - kup CDRW
- nagrywasz glownie cale plytki (np. audio) lub nie bawisz sie w "porzadki",
kup CDR - za te same pieniadze dorwiesz x6 (nix CDRWx4).

Z CDR'ow kupilbym Teac'a
Z CDRW kupilbym Yamahe

Wlasnie - czy Teac zrobil jakies CDRW ?

I czy komus udalo sie wypalic plyte RW z prekoscia x4 ? Jesli tak to na
jakiej nagrywarce i na jakim nosniku ?

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl