Re: Plyta do Celerona (Abit/ASUS)

Autor: Pawel (polm_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 00:16:11 MET DST

>Generalnie panuje opinia, ze ASUS to na prawde solidna plytka i choc
>rozwiazaniami ergonomicznymi pozostaje w tyle za Abitem, to jest

Abit znacznie jest wygodniejszy w uzytkownaiu i jakoscia nie odbiega od
Asusa - mialem juz 2 plyty Abita (AX 5 i teraz BX 6), montowalem kilka
kompow na BH 6 i nigdy nie bylo jakichkolwiek problemow

>Na czym mi zalezy? W kolejnosci waznosci:
>1. stabilnosc (na co dzien uzywam NT)

uzywam tez Nt i wszystko ok na Abicie

>2. mozliwosc eksperymentowania (nie wykraczajace poza paste silikonowa
>;-))

Znacznie wieksza na Abicie

Mysle ze wszystko - a wszczegolnosci cena przemawia za Abitem