Odp: C366 i podkrecanie

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 01:16:08 MET DST

Użytkownik Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37caf6c9.15433378_at_druid.ceti.com.pl...

> Gdybys orzełku wiecej grup czytal i byl obeznany w temacie to bys
> wiedzial, ze spora czesc C366 socket370 dziala bez problemu na tyle
> ile napisalem.
> Wielu ludzi moze sie pochwalic podobnymi osiagami.
Jaki obeznany. :-)))
Po prostu wole to sprawdzić. Coraz wiecej ludzi pisze takie historie że
zapewne usłysze o Celeronach podkreconych do 1 GHz już niebawem a może juz
słyszałeś. :-)
Nie chce mi się w to wieżyć z kilku wzgledów. Za czasów Celerona 300 Mhz
tego bez cache z blokadą mnożnika 4.5 ludzie kręcili go do 504 Mhz (FSB
112Mhz) co było już wielkim wyzwaniem. Słyszałem o jednym który chodził (nie
stabilnie) pod 124Mhz = 558Mhz!!! Ale zapewnie ciebie to nie wzrusza bo ty
swojego krecisz do 616. Ale ten twój posiada cache i nie wiem skąd udało ci
sie go tak podrasować? Wiadomo przecież ze te ostatnie nie sa juz tak latwo
do podrasowania.
Wzgledy logiczne tu chyba nie mają najlepszego wytłumaczenia

> Dobrej. Bo moj celek dzialal na Asus p2b-f i na mojej Abit BH6.

To dobre płyty ale czy na pewno az tak?