Re: Odp: C366 i podkrecanie

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 15:49:19 MET DST

Mon, 30 Aug 1999 16:16:08 -0700, "The EaGle" <theeagle_at_friko2.onet.pl>
piszesz:

>Nie chce mi się w to wieżyć z kilku wzgledów. Za czasów Celerona 300 Mhz
>tego bez cache z blokadą mnożnika 4.5 ludzie kręcili go do 504 Mhz (FSB
>112Mhz) co było już wielkim wyzwaniem. Słyszałem o jednym który chodził (nie
>stabilnie) pod 124Mhz = 558Mhz!!! Ale zapewnie ciebie to nie wzrusza bo ty
>swojego krecisz do 616. Ale ten twój posiada cache i nie wiem skąd udało ci
>sie go tak podrasować? Wiadomo przecież ze te ostatnie nie sa juz tak latwo
>do podrasowania.
>Wzgledy logiczne tu chyba nie mają najlepszego wytłumaczenia

Za czasow Celerona 300 technologia Intela pozwalala na wyprodukowanie
P2 o maksymalnym zegarze 450MHz. Aktualnie technologia Intela pozwala
na wyprodukowanie P3 600MHz a Celeron wykazuje podobna gorna granice
podkrecania.

Dawne czasy wspominasz, rodzice zakazali internetu przez ostatnie pol
roku? :-)

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski