Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 01:51:36 MET DST

Użytkownik Wojtek <moniczka_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:m4ty3.7053$Qh1.90998_at_news.tpnet.pl...
> Dawid Lorenz <adl_at_sonik.REMOVE.pl> wrote in message
>
> Szczegolnie jak po 3 miesiacach dostaniesz list, ze koszty wzrosly i tym
> samym cena - do 300 zl. Wtedy juz nie bedzie innych providerow...
Ceny TP.SA rosna ale nie tak jak by była monopolista mogła by np od jutra
podniesc cene za poł. z internetem do 1zł za impuls ale ostatnio po 22
chyba cos staniało.
Nie chce bronic TP.SA ale mozna o niej powiedziec wiele dobrego. To
najszybciej(co nie znaczy najlepiej) rozwijajaca sie firma w branzy
telekomunikacyjnej na swiecie! Kazdy z nas pamieta ze jeszcze 10lat temu
trzeba bylo zamawiac rozmowy do kazdego miasta. Teraz to już historia.
Jakość połączeń jest fatalna ale zrobiono sporo. To samo z numerem
dostepowym do netu bez tego w Polsce bysmy mieli internałtów tyle co
studentów na lepiej wyposazonych uczelniach.

--
Pozdrawiam.