Re: C366 i podkrecanie

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 06:32:38 MET DST

Dnia Mon, 30 Aug 1999 16:16:08 -0700, "The EaGle"
<theeagle_at_friko2.onet.pl> napisał/a:

>Jaki obeznany. :-)))

Kilka latek na newsach robi swoje :))

>Po prostu wole to sprawdzić. Coraz wiecej ludzi pisze takie historie że
>zapewne usłysze o Celeronach podkreconych do 1 GHz już niebawem a może juz
>słyszałeś. :-)

Dobrze, ze smajleja tu dales.

>swojego krecisz do 616. Ale ten twój posiada cache i nie wiem skąd udało ci
>sie go tak podrasować?

Bo miedzy tym 300 a moim jest jedna "mala" roznica - moj jest 366Mhz i
to w s370. Moj stary c366slot1 dzialal tylko do 458Mhz.

>Wiadomo przecież ze te ostatnie nie sa juz tak latwo
>do podrasowania.

Masz jakies nieswieze wiadomosci.

>To dobre płyty ale czy na pewno az tak?

Masz ten kawalek z Radomia/mskiego/ ale mozesz wpasc zobaczyc. Zreszta
nie tylko do mnie.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl