Re: Upgrade sprzetu - dylemat.

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 19:41:58 MET DST

>Oczywiscie u Przemka M. ;)), ale mozna kupic w wielu miejscach w
>takich cenach, czasem nawet taniej ... po prostu poszukaj ...

Moze jakies namiary do Przemka M ?

:-))))))

>Wiesz, ja tylko wymienilem sobie zasilacz ... bo taka obudowa jak moja
>w wersji ATX kosztuje 300-400 zl, a zasilacz kostowal 90 (drogo).

To juz wole dorzucic te 50zl i kupic ATX'a a nie meczyc sie z przymierzaniem
i kombinowaniem (bo jakim cudem do waskiej midi ma wlezc zasilacz ATX'owy ?)

>Wiec jednak grasz w gry ... bo v1 i v2 tylko do gier sie nadaje ...

Jak sie cos tanszego trafi to i dokupimy. Czasem trzeba sie zrelaksowac
zarzynajac ktoregos tam z rzedu potworka ;)

>Hurtowo zawsze jest taniej ... ale znam ten bol, kiedys mialem przez
>jakis czas komputer bez procka ;)), stal sobie taki kaleka i nic nie
>dalo sie z nim zrobic ....

Jak bede mial wlasna firme i zlecenia to i pomyslimy o HURCIE :-))))

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl