Re: Upgrade sprzetu - dylemat.

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 18:24:56 MET DST

On Sun, 29 Aug 1999 11:51:57 GMT, "Maciej Machacz"
<xenes_at_ds14.agh.edu.pl> wrote:

>Masz racje ... no i w koncu z Ali sa problemy - moze polecisz cos innego na
>MVP3/4 ?
Nie mam zielonego pojecia o plytach z MVP3 uzywalem jednej giedys
przez chwile, i niezbyt mi sie podobala ...

>Pytanie - gdzie ? Ja swoje ceny wpisalem z biegu z cennika krakowskiego.....
Oczywiscie u Przemka M. ;)), ale mozna kupic w wielu miejscach w
takich cenach, czasem nawet taniej ... po prostu poszukaj ...

>Aaaa po prostu tak mi sie wpisalo dla porownania cen ;-) Nigdy w zyciu i tak
>bym tego nie zakupil (wariactwo za takie pieniadze).
No to nie pisz skoro i tak nie kupisz ... to jakbym sie pytal czy jest
sens kupowac K7, a w nastepnym mailu napisal ze pytalem tak sobie bo i
tak nie kupie bo mnie nie stac na niego ;)).

>Nie chce, bo to prawie 150zl do przodu (o ile nie kupie ATX :-). A dla mnie
>roznica praktycznie zadna (nie bawi mnie wlaczanie kompa spacja a i nie
>wszystkie ATX'y maja wyjscie zasilania na monitor).
Wiesz, ja tylko wymienilem sobie zasilacz ... bo taka obudowa jak moja
w wersji ATX kosztuje 300-400 zl, a zasilacz kostowal 90 (drogo).

>Za ta kase to chyba tylko znajde C300/333. C366BOX kosztuje cala stowe
>wiecej (mowimy o sprzecie nowym, legalnym z rachunkiem).
No wiesz, albo rachunek, albo tanio.
270 to cena koncowa z gwarancja za OEMa 366 ... wiesz gdzie ;)).

>Pomyslimy, pokombinujemy :-)))
Tylko najpierw pomysl ...

>Generalnie pokolei bedzie zmiana:
>- Voodoo I --> Voodoo II
Wiec jednak grasz w gry ... bo v1 i v2 tylko do gier sie nadaje ...

>- Plyta
Cos na BXie ?? ;))

>- Procesorek
Celer ?? jaki ?? ;))

>Hurtem nie kupie wszystkiego, bo i za co ?
Hurtowo zawsze jest taniej ... ale znam ten bol, kiedys mialem przez
jakis czas komputer bez procka ;)), stal sobie taki kaleka i nic nie
dalo sie z nim zrobic ....

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/