Re: Reset kompa BH6

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 19:41:47 MET DST

>a mnie to wygląda na kolejną uwaloną BH6

Mi sie trafila BH6'ka uwalona w taki smieszny sposob - po jakims czasie
klikania na klawiaturze (w BIOS'ie, w Windozie, itp.), po prostu zawieszala
sie. Nic nie mozna bylo napisac, tak jakbym wyciagnal wtyczke od klawiaturki
z plyty.

Fajne, nie ? A ile czasu mnie kosztowalo stwierdzenie tego ze plytka jest
uwalona, to wole nie mowic (chyba sprawdzilem z piec roznych klawiatur i to
na PS2 i na DIN'ie + przelotka). Istny horror....

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl