Re: Pomocy. Savage4, OpenGL, Q2 i te sparwy...

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 00:34:20 MET DST


w najnowszym s3tweak definiujesz pliki ktore maja byc obslugiwane przez
opengl savage'a; w katalogu gry powinienes _skasowac_ opengl.dll

nie wiem jak to jest w przypadku savage4 ale w przypadku savage3d poczatkowo
obsluga opengl byla fatalna (zreszta bywa tak i w przypadku innych kart np
matroxa) teraz jest bardzo w porzadku
pozdrawiam wszystkich posiadaczy dzikusa

Grzegorz Buczma wrote:

> Wlasnie kupilem sbie nowa karte - Savage4 32MB. Jest jednak problem - w
> Quake 2 mam wyniki takie same jak z poprzednia karta (S3 Trio3d 4MB)!
> Dlaczego? I czemu nie moge wlaczyc akceleracji w Quake? Chodzi mi o to,
> ze jak wybiore opcje "Video" to jako "driver" mam "software". Przy
> probie zmiany na "default OpenGL" pojawia sie okno "GLemu error" a
> nastepnie okienko "Processor type not suppored"
> W windows karte zainstalowalem poprawnie, sciagnelem sobie tez "Pakiet
> Fachmana" ze strony dla posiadaczy kart Savage ale nie bardzo wiem jak z
> niego skorzystac. Skopiowalem tez do katalagu Quake2 pliki meatl.dll i
> opengl.dll
> Co robic? Czy wogole moge miec ladniejsza i szybsza grafike w Q2? TIA
> Grzesiek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:54:56 MET DST