Pomocy. Savage4, OpenGL, Q2 i te sparwy...

Autor: Grzegorz Buczma (gbuczma_at_polbox.com)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 14:32:44 MET DST

Wlasnie kupilem sbie nowa karte - Savage4 32MB. Jest jednak problem - w
Quake 2 mam wyniki takie same jak z poprzednia karta (S3 Trio3d 4MB)!
Dlaczego? I czemu nie moge wlaczyc akceleracji w Quake? Chodzi mi o to,
ze jak wybiore opcje "Video" to jako "driver" mam "software". Przy
probie zmiany na "default OpenGL" pojawia sie okno "GLemu error" a
nastepnie okienko "Processor type not suppored"
W windows karte zainstalowalem poprawnie, sciagnelem sobie tez "Pakiet
Fachmana" ze strony dla posiadaczy kart Savage ale nie bardzo wiem jak z
niego skorzystac. Skopiowalem tez do katalagu Quake2 pliki meatl.dll i
opengl.dll
Co robic? Czy wogole moge miec ladniejsza i szybsza grafike w Q2? TIA
Grzesiek