Bootable CD

Autor: Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 14:24:05 MET DST

hej!

wypalilem uruchamialna plytke (El-Torito). Jest na niej ok 650 MB instalek
oraz jako Boot - cos jak dyskietka instalacyjna w98.

mam problem, ktory nie wiem jak przeskoczyc. nie wiem jak uruchomic system z
CD
tak aby CD-ROM byl widziany (cokolwiek - nawet ten fragment boot-ujacy)

otoz gdy z CD laduje sie config.sys i trafia na driver do CD-romu, to ten
oczywiscie
uruchamia sie i ... to juz koniec.

to znaczy dalej juz nie widzi CD-ROM-u, do momentu zaladowania MSCDEX-a
ale tego juz nie moge wykonac z CD (bo chwilowo go nie widac) tylko z
dyskietki
albo z twardziela... (potem miodzio: boot-CD wskakuje na A, A na B, a dane z
CD (te 650MB) na pierwsza wolna litere).

czy mozna jakims innym programikiem jednorazowo zbootowac CD??? ???
zeby nie musial uruchamiac osobno sterownika CD (config.sys) oraz MSCDEX????
cos jak w linuxie?

help.

m227