Odp: Pomocy. Savage4, OpenGL, Q2 i te sparwy...

Autor: Marek Gronostaj (marekg_at_free.com.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 12:35:20 MET DST

Użytkownik Grzegorz Buczma <gbuczma_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37C7CC9C.CD75C944_at_polbox.com...
> Wlasnie kupilem sbie nowa karte - Savage4 32MB. Jest jednak problem - w
> Quake 2 mam wyniki takie same jak z poprzednia karta (S3 Trio3d 4MB)!
> Dlaczego? I czemu nie moge wlaczyc akceleracji w Quake? Chodzi mi o to,
> ze jak wybiore opcje "Video" to jako "driver" mam "software". Przy
> probie zmiany na "default OpenGL" pojawia sie okno "GLemu error" a
> nastepnie okienko "Processor type not suppored"
> W windows karte zainstalowalem poprawnie, sciagnelem sobie tez "Pakiet
> Fachmana" ze strony dla posiadaczy kart Savage ale nie bardzo wiem jak z
> niego skorzystac

mogę się mylić , ale czy pakiet Fachmana nie jest przypadkiem dla kart s3
savage 3d ?

proponuje ściągnąć tylko najnowsze sterowniki do savage4 i powinno być
dostępne akcelerowanie
q2 przez default opengl
pozdrawiam
Marek