yamaha 4416E i bledy nagrywania

Autor: Bartosz Osiński (bartek_at_vc.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 19:51:12 MET DST

witam
ostatnio mam problemy z yamaha 4416E podczas nagrywania cdr`ow
otoz wyskakuje mi taki blad (nero v 4.0.0.5) :

track following error
could not perform EndSesion
burnproces failed at 4x

dodam tylko, ze nagrywarka ma 4 miesiace i nagrala prawidlowo ok.150 plytek
blad ten pojawia sie z reguly na poczatku nagrywania (raz przy 3% a raz przy
8%). zapuscilem symulacje nagrania, ktora przeszla prawidlowo, jednak
podczas nagrania nagrywarka wysypala sie przy 8%.
nagrywanie na cdrw z szybkoscia 2x przebiega ok.

prosze o pomoc (czy jedyne wyjscie to serwis, ktorego jednak unikam, bo
zabiora mi sprzet nawet na 2 czy 3 tygodnie)
konfiguracja sprzetu chyba nieistotna (kiedys chodzilo OK)
asus p2b
asus x40 (sec master) udma2
yamaha 4416E (sec slave)
ibm 10 gb 7200 rpm udma2
staly swap file 96 MB

ps. probowalem przeinstalowac nero, formatowalem tez dysk i ciagle to samo

--
pozdrawiam
Bartosz Osiński