Re: Internet osiedlowy - prośba o info

Autor: -=BebeK=- (bebek_at_btsnet.com.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 19:56:09 MET DST

"Leszek Chwaliński" wrote:

> Witam
> Jestem już mocno wkurzony jakością połączeń modemowych na moim osiedlu i
> rozważam możliwość zorganizowania dla kilkunastu userów sieci i
> wydzierżawienia linii od TPSA. Od ilu użytkowników mogłoby to być opłacalne?
> Bardzo proszę mających jakieś doświadczenie w tym temacie o wszelkie
> informacje.

Cena 'dzierzawki' od TPSA zalezy od przepustowosci i dlugosci. Najlepiej
dowiedziec sie juz w samej firmie ;) Wiem jednak, ze przy odleglosci <2
km cena za 64 kbps nie powinna przekroczyc 1000 zl. [brutto]. Ale 64
kbps... jeszcze jak 'wsiadzie' kilku zacieklych 'zasysaczy'... ;))) Moze
byc kiepsko...

BebeK