Odp: yamaha 4416E i bledy nagrywania

Autor: Mariusz Walec (walusm_at_bbs.chip.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 22:07:33 MET DST

Czesc

Mialem podobny komunikat przy probie nagrania plytki cd-rw w nero 4.0.3.0
zignorowalem go i zalaczylem WinOnCd 3.6 i nagral ja bez problemu jednak
Win OnCD zawiesza sie prz probie skasowania cd-rw co mnie niepokoi iz mze
byc to powodem wadliwej pracy mojej nagrywarki (Yamaha 6416s) nero natomiast
radi sobie z tym bez problemu. Jeszcze sprawdze to dokladniej.

--
Mariusz Walec
walus_at_prz.z.pl