Re: wasza opinia o plujkach?

Autor: Tomasz Wyczynski (twyczynski_at_lucent.com)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 12:06:35 MET DST

Jesli chodzi o drukarki, to tak w sumie kazdy ma swoje odmienne zdanie.
Ja uzywam od 2 lat HP670C i jestem z niej bardzo zadowolony. Kupuja ja
potrzebowalem cos takiego jak Ty: niezbyt drogie, tanie w eksploatacji i
niezawodne.

Jesli chodzi o popularne drukarki HP, to spelniaja one te wymagania.
Pewny mechanizm, zadowalajaca jakosc druku (nie powala na kolana, ale jes=
li nie
jestes grafikiem, to Ci wystarczy). Mozna pokusic sie o ponowne napelnian=
ie
pustych pojemnikow (nawet mozna kupic orginalne zestawy HP do napelniana)=
=2E Jak
Ci sie zatka glowica, to niewielka strata, bo glowice wymienia sie razem =
pojemnikiem. Na Twoim miejscu pomyslalbym o czyms w stylu HP690C - HP720C=
=2E

Pozdrowienia