wasza opinia o plujkach?

Autor: Marek Łysiak (mlysiak_at_energopomiar.com.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 10:11:04 MET DST

Witam!
mam prosbe do tych ktorzy maja na biorku obok kolorowa plujke..

1. chce kupic drukarke kolorowa A4 do wydrukow rysukow z autoCADa , oraz
zdjec
2. chcialbym aby nie byla droga i aby eksploatacje mozna bylo potanic
    poprzez uzupelnianie tuszu...
3. Jakosc drukowanych zdjec i grafiki renderowanej nie musi byc
"wstrzasajaca", lecz
chcialbym , aby byla zadowalajaca...

rozpatrywalem Lexmarka 3200 (tani), ale doszly mnie sluchy od pewnego
serwisanta
ze co prawda ladnie pracuja i sa OK ale bardzo lubia sie PSUC

zastanawiam sie na HP610? (300x300dpi?) - jak skanuje z taka rozdzielczoscią
to tzdjecia sa ok ale druk? - jaka jest wasza opinia - co byscie doradzili?
Wiem, wiem "-czytaj CHIP-a itd , ale w ostatnim tescie nawet nie uwzglednili
HP610...
Czym sie rozni HP610 od HP 690 (czy jakos tak?)
bede zobowiazany za info, pozdrawiam