Re: wasza opinia o plujkach?

Autor: Andrzej Grzesiek (andgrzes_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 12:33:09 MET DST

Czesc. Ja polecam ktoregos z nowych Epsonow - jesli chodzi o zdjecia.
Natomiast z AutoCAD-a na A4 to niewiele wydrukujesz bez sklejania.
Zdrowko. :-)
Tomasz Wyczynski <twyczynski_at_lucent.com> wrote in message
Jesli chodzi o drukarki, to tak w sumie kazdy ma swoje odmienne zdanie.
Ja uzywam od 2 lat HP670C i jestem z niej bardzo zadowolony. Kupuja ja
potrzebowalem cos takiego jak Ty: niezbyt drogie, tanie w eksploatacji i
niezawodne.

Jesli chodzi o popularne drukarki HP, to spelniaja one te wymagania.
Pewny mechanizm, zadowalajaca jakosc druku (nie powala na kolana, ale jesli
nie
jestes grafikiem, to Ci wystarczy). Mozna pokusic sie o ponowne napelnianie
pustych pojemnikow (nawet mozna kupic orginalne zestawy HP do napelniana).
Jak
Ci sie zatka glowica, to niewielka strata, bo glowice wymienia sie razem z
pojemnikiem. Na Twoim miejscu pomyslalbym o czyms w stylu HP690C - HP720C.

Pozdrowienia