Re: Tania karta graficzna

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 01:38:38 MET DST

ja bym polecal savage - calkiem fajna karta tania (200zl) i bardzo
wszechstronna: niezle d3d (w swojej klasie), w najnowszych drajwerach dobre
miniGL, wsparcie dla DVD, wyjscie TV...
ponadto 8Mb SGRAM (czasem SDRAM ale polecam te pierwsze), calkiem niezle
mozliwosci przetaktowywania...
mysle ze vanta moze byc dobrym rozwiazaniem econo, takze savage4 ;)
tyle ze jesli jestes grafikiem i myslisz glownie o 2d to nie ma to jak matrox
(jakis starszy nie powinien byc drogi)