Re: Tania karta graficzna

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 01:43:35 MET DST

On Mon, 23 Aug 1999 20:15:01 GMT, "De Grejt Kornholio"
<cornhole_at_darmo.alter.pl> wrote:

>Co sądzicie o zwykłej Rivie ZX 8MB albo o jakimś i740 ? Opłaca się jeszcze
>kupić coś takiego? (zależałoby mi, żebym miał kartę w okolicach 200, no max.
>300zł)
I 740 kosztuje ponizej 200 tylko dzisiaj a tym bardziej "jutro" taka
karta moze nie wystarczyc - przynajmniej niektorym. Z tych dwoch to
chyba jednak wybralbym..... moze Rive (zawsze to Riva) ale nie do
konca jestem przekonany. Kumpel uzywa I740 na K6-2 300 i jest
zadowolony... jesli nie jestes 3D maniakiem tak jak ja to obie powinny
Ci wystarczyc.

>Czy taka tania karta w połączeniu z C366 (może się uda podkręcić) zapewni
>przyzwoitą prędkość w większości gier? (jak już pisałem, nie jestem żadnym
>"3D-maniakiem" i tylko czasem lubię się pościgać, czy pograć w jakąś
>"3-wymiarową doomowatość")
 Zupelnie jak nizej podpisany. Mam niepodkreconego celka 333 i do tego
trche zabytkowa Permedie2 8Mb AGPx1. Przeszedlem calego Half Life w
rozdzialce 640x480(OpenGL) i nie narzekalem. Zacinalo sie tylko gdy
bylo duzo obiektow rownoczesnie....

Wracajac jednak do cen to tania TNT lub Vante mozna kupic za niezbyt
duze pieniadze. chyba jednak lepiej dolozyc troche kasy i kupic karte
ktora ma wiecej niz 8Mb. Wszak nawet dopalacze na V2 miewaly 12Mb.
TNT ma jeszcze jedna zalete: calkiem niezle dopala OpenGLa w okienku
(nie mylic z trybem Full ekranowym) co moze sie przydac jesli bedziesz
chcial sie pobawic jakimis ambitniejszymi programami do grafiki 3D lub
VRML. (Jakos tak jest, ze zaden inteligentny grafik 3D nie kiupi V1,2
lub nawet 3000 do robienia grafy).

Pozdrawiam
Glide