Re: Plyta pod 2 Celerony

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 01:34:09 MET DST

Pilot Pirx wrote in message <7ps04f$h5c$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
^^^^^^^^^^Hehe, jak tam pierwszy lot na Ksiezyc?

>mnie tzw. "upgrade path" - PIII poki co w te sockety nie wloze

Obilo mi sie o uszy, ze PowerLeap kombinuje cos z przejsciowka
socket>slot, tj. w gniazdo na plycie wkladasz przejsciowke,
a w nia procesor slot 1.

>tanie jak barszcz. Jedyna nadzieja ze Intel dotrzyma obietnic i wypusci
nowe
>Celerony (Williametki) z jadrem PIII, SSE, 0.18um i 550++ MHz.

Willamette to zupelnie nowa architektura. Nowe P3 nazywaja sie CuMine
(Coppermine) i ponoc NIE PASUJA do Socket 370.

>Poki co ciekawa alternatywa bylby super-slotket firmy QDI tzn. slotket z
dwoma (!!)
>gniazdami PPGA i umozliwiajacy regulacje napiecia.

O! Gdzie moge znalezc wiecej informacji o tym?

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)