Re: Tania karta graficzna

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 22:15:01 MET DST

Dzięki za wszelkie sugestie, ale chyba większość omawianych przez Was karty
kosztuje zwykle powyżej 300zł. Widzieliście może jakąś Rivę TNT poniżej
300zł?
Co sądzicie o zwykłej Rivie ZX 8MB albo o jakimś i740 ? Opłaca się jeszcze
kupić coś takiego? (zależałoby mi, żebym miał kartę w okolicach 200, no max.
300zł)

Czy taka tania karta w połączeniu z C366 (może się uda podkręcić) zapewni
przyzwoitą prędkość w większości gier? (jak już pisałem, nie jestem żadnym
"3D-maniakiem" i tylko czasem lubię się pościgać, czy pograć w jakąś
"3-wymiarową doomowatość")