Re: Tania karta graficzna

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 15:54:14 MET DST

>Dzięki za wszelkie sugestie, ale chyba większość omawianych przez Was karty
>kosztuje zwykle powyżej 300zł. Widzieliście może jakąś Rivę TNT poniżej
>300zł?

Mozna kupic Rive TNT1 8MB (okrojona wersja chipa, 64bit i mniejsza
czestotliwosc taktowania jadra).

>Co sądzicie o zwykłej Rivie ZX 8MB albo o jakimś i740 ? Opłaca się jeszcze
>kupić coś takiego? (zależałoby mi, żebym miał kartę w okolicach 200, no
max.
>300zł)

Generalnie nie polecam i740. Jesli juz to jakiegos ZX'a (8MB), ale bylo nie
bylo nowsze gierce sie "zacinaja" na takiej karcie. Zdecydowanie polecam
zakup przynajmniej osmiomegowej TNT (jakiejkolwiek).

>Czy taka tania karta w połączeniu z C366 (może się uda podkręcić) zapewni
>przyzwoitą prędkość w większości gier? (jak już pisałem, nie jestem żadnym
>"3D-maniakiem" i tylko czasem lubię się pościgać, czy pograć w jakąś
>"3-wymiarową doomowatość")

Zdecydowanie tak. C366_at_450 (bez problemu) + TNT1/2 jest idealnym polaczeniem
dla przecietnego usera. Koszty nie za wysokie, a jakosc i szybkosc
zadowalajaca.

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl