Re: To sie czesto nie zdarza(3)

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 22:13:15 MET DST

In article Wojtek P (wojpap_at_friko4.onet.pl) says...
> Czesc. Mam 2 pytania: jakim programem zaznaczyc zle sektory na
> dyskietkach(fat)?

Hmmm, format a: tego nie robi?
Format z DosNavigatora ma duzo opcji, ale dotyczaca
badow przypominam sobie tylko jedna: "Mark full track if bad".

> 3. To juz ostatnie: mialem progrram do robienia dyskow wirtualnych na
> potrzeby mojego brata(do gier oczywiscie). Raz uzylem tego programu, pozniej
> minelo 30 dni i po programie a dysk zostal(ten wirtualny). Jak go usunac z
> win95/98 nie uzywajac tego programu(nnie mam go)- po prostu recznie?

Jesli nie wywaliles tego programu jeszcze to sprobuj cofnac date
tak aby zahaczyla o owe 30 dni i sprobuj uruchomic. Jesli nie pomoze:
Nie uzywalem nigdy takiego programu i nie wiem jak toto dziala,
ale sprobuj poszukac odpowiednio duzego pliku i go po prostu
wykasowac.
Jesli winda bedzie wciaz wolac o ten plik (nawet po deistalacji
ww programu) to bedziesz musial pogrzebac w rejestrze i plikach
win.ini, system.ini szukajac nazwy tego pliku.

A poza tym do sledzenia instalacji programow polecam
EasyClean3. Dobrze jest tez sledzic program przy uruchamianiu
(zwlaszcza przy pierwszym) wtedy zarejestrowane zostana
wszystkie (mam nadzieje) zmiany w systemie plikow
lub rejestrze.

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"