Re: To sie czesto nie zdarza(3)

Autor: tOri (aoi_pl_at_yahoo.com)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 22:50:50 MET DST

Miroo P., (remove ".gov") <miroo_at_i.am.gov> napisał:
> In article Wojtek P (wojpap_at_friko4.onet.pl) says...
>
> Hmmm, format a: tego nie robi?
> Format z DosNavigatora ma duzo opcji, ale dotyczaca
> badow przypominam sobie tylko jedna: "Mark full track if bad".

Wystarczy format a: /u

Mialem podobna sytuacje. Jezeli widzisz ciagle pojawiajacy sie naped CD
w oknie "Moj komputer" no to trzeba pogrzebac recznie przy rejestrze.
Wpis zapewne znajduje sie w kluczu HKLM/Enum/Hardware i trzeba go
wywalic. Oczywiscie sprawdz litere dysku, rodzaj dysku, ew. nazwe drivera.
Powinno pomoc. U mnie pomoglo ^_^

Pozdrawiam

tOri

P.S. Pierwej lepiej wykonac backup rejestru, ew. eksportowac usuwany klucz.