Re: Tez chcialbym wiedziec...

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 22:13:17 MET DST

In article Lodek (mcsoft_at_free.net.pl) says...

> Mam, mam dodatkowe konto na polboxie, ale sek w tym, ze teraz mialo do mnie
> przyjsc sporo poczty, tyle, ze od osob ktorych nie znam (odpowiedzi na priv
> z list dyskusyjnych), wiec nie mam jak ich powiadomić.

To zaloz sobie wirtualne konto na bigfoocie
http://www.bigfoot.com
i ustaw wysylanie listow na 2 lub wiecej
kont rzeczywistych. Na razie ta usluga jest
darmowa - nie wiem jak dlugo.
Wtedy podajesz adres np: lodek_at_bigfoot.com
i juz wszystko leci na 2 konta.
Wiaze sie to z podwojnym sciaganiem poczty,
ale chyba mozna ustawic sciaganie tylko
naglowkow z jednego z tych kont i kasowac
to co sie dubluje.

Miroo

ps. teraz to ci nie pomoze, ale na przyszlosc
bedziesz zabezpieczony.

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"