Odp: Jaki tuner tv ?

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 22:19:23 MET DST

> Tak? To w takim razie co ja widzialem w kablowce ? Wlasnie zakodowane HBO
> (jak i C+). A dekodowanie bylo mozliwe, jesli zakupilo/wypozyczylo sie
> dekoder i oplacilo miesieczny abonament.
To ciekawe ;-) Ja akurat nie mam HBO w kablowie ale z tego co wyczytalem
naprawde w wielu postach to to ze sygnal tego kanalu jest podawany w
momencie gdy sie za niego zaplaci, czyli jezeli nie zaplacisz panowie z HBO
nie przychodza nie wlaczaja i nie ma zadnego sygnalu -> z czego wynika ze
nie ma co dekodowac ;-)))). Jezeli jednak widziales to na wlasne oczy...
;-)))

> Teraz pytanie - z jaka jakoscia/rozdzielczoscia dokonywany jest encodning
> realtime tylko za pomoca procka ? Bo rozdzialka 320x240 moze
> satysfakcjonowac co najwyzej amatorow.

No to ja Ciebie zapytam: Rozmawiamy o mpeg czy o mpeg2(dvd)? Wydawalo mi sie
ze o tym pierwszym? Jezeli tak to czy miales okazje ogladac cokolwiek w
formacie VCD? Jak myslisz w jakies rozdzielczosci jest to zrzucane? Mam pare
takich filmow i moge Cie zapewnic, ze mimo tej rozdzielczosci calkiem niezle
oglada sie to rowniez w trybie pelnoekranowym, a z tego co mi sie wydaje
Tomek nie pytal o "profesjonalny" sprzet do obrobki wideo, tylko o cos co
mogloby zamienic jego kompa w maly magnetowid -> do tego wierz mi te
programy nadaja sie IDEALNIE, a jakosc obrazu jest i tak duzo lepsza niz na
kasetach VHS

Nightmare